Portfolio.
Mit arbejde
Mine tidligere projekter viser, hvordan jeg har hjulpet virksomheder med at bringe deres idéer til live gennem kreative og målrettede løsninger - både som selvstændig og i mine ansættelser.
Med erfaring fra både B2B- og B2C-kunder omsætter jeg komplekse idéer til design, der understøtter kundens forretning og strategi. Kig forbi mine cases og lad jer inspirere til, hvordan jeg kan hjælpe jer med jeres næste projekt.
"Mette er god til at se hele billedet og designe lækre ting, som spiller både i forhold til platform, målgruppe og brand. Hun har en bred forståelse af grafik, design, data, marketing og ikke mindst ledelse - og hvordan de kan spille sammen."
Maria Schlosser Senior Marketing Consultant, twoday
CV
Jeg er ekspert i at sætte en rød tråd igennem grafiske løsninger, der ikke kun fanger øjet, men også kommunikerer essensen af jeres virksomheds brand og budskaber.
I kan bruge mig til alt fra en ad-hoc ressource, som I kan kontakte, når I har ekstra travlt, men også som et fast medlem af jeres team, der indgår på jeres kontor én gang eller to om ugen.
Hos mig kan I få lavet en helt ny eller opdateret visuel identitet, der kommunikerer jeres brands værdier, og skiller sig ud fra jeres konkurrenter. Derudover kan jeg hjælpe jer med tryksager i form af roll-ups, flyers, skilte, klistermærker, kuglepenne – alt hvad I kan tænke jer til, kan jeg hjælpe jer med at designe. Jeg er specialist i at designe og udtænke løsninger i bl.a. HubSpot, hvor I kan integrere jeres e-mail marketing indsats med dynamisk content på jeres website.
- Tilrettelæggelse og styring af projekter
- SCRUM styring af marketingopgaver i JIRA
Ansvarlig for implementering og videreudvikling af HubSpot som CMS platform
- Vedligeholdelse af egenuviklet data-integration
- Business units, import, properties, lister og workflows
- HubL- og front-end uvikling af landing pages, website pages og blogs
Kursus med overblik over de væsentligste projektledelsesværktøjer inden for målsætning, interessenthåndtering, planlægning, risikovurdering og organisering.
På det udvidede kursus, har jeg bl.a. fået konkrete værktøjer til at styre og lede forandringer og til at sikre gevinstrealiseringen af projekter.
- Udvikling af visuelle identiteter og rebranding processer
- Materialer til annoncering og PPC
- User Interface design af websites og kontrolpaneler
- Brand Guide vedligeholdelse, tone of voice og personas
Manager med ansvar for Marketing i Danmark, Sverige, Norge og Finland.
-
Planlægning og eksekvering af strategiske markedsføringsinitiativer til B2B markedet
-
Udarbejdelse af content marketing til understøttelse af inbound strategi, herunder; kampagner, nyhedsbreve, infografikker, kundecases
-
Ansvarlig for lead generering, community building samt HubSpot
-
Grafisk design og visuel kommunikation med fokus på alignment og optimering af brandet
-
Projektledelse og strategiske kommunikationsopgaver
Uddannelse der kombinerer design, teknologi og kommunikation. Den har givet mig kompetencer inden for grafisk design, webudvikling, digital markedsføring og brugeroplevelser (UX).
Imødekommende
Kreativ
Struktureret.
Hvorfor Struktur design? Jeg spurgte tidligere kollegaer og samarbejdspartnere, hvilke tre ord de ville bruge til at beskrive mig. De nævnte ord som imødekommende og kreativ, men derudover gik ordet 'struktureret' igen hos alle. Det blev derfor det perfekte firmanavn, da det både reflekterer mig som person og den måde, jeg arbejder og går til opgaver på.