Skip to content
INSIGHTS

Grafisk design til Insights

Som en del af Insights' interne team havde jeg ansvaret for rebrandingen af virksomhedens danske materialer, som ikke var opdateret til den nye visuelle identitet. Efter at have afsluttet rebrandingen af de danske materialer, var jeg ansvarlig for at udvikle og designe alt dagligdags grafik til de nordiske afdelinger, hvilket omfattede både digitale og trykte materialer.

ORSEQN1

Samarbejdet

Min første opgave var at rebrande de danske materialer, som ikke var opdateret til den nye visuelle identitet. Dette indebar en grundig gennemgang og opdatering af alt trykt og digitalt materiale, så det passede til den nye visuelle stil. Jeg arbejdede tæt sammen med virksomhedens ledelse og marketingafdeling for at sikre, at alle materialer afspejlede den ønskede tone og budskab.

Efter rebrandingen stod jeg for at skabe og opdatere en lang række grafiske materialer til brug i de nordiske afdelinger. Dette omfattede e-bøger, landing pages, visitkort, emails samt tryksager som beachflag, roll-ups og plakater. Jeg designede disse materialer med fokus på at opretholde en stærk og konsistent visuel identitet, samtidig med at de var funktionelle og lette at anvende af de forskellige afdelinger.

 

Laptopmockup_insightsLA
Mockup, Magazine 2
Mockup, Magazine 3
20190403_093438
Artboard 1
nyåt-postkortmockup

Skal vi tage en snak om jeres muligheder?

Lad os tage en uforpligtende snak om, hvad jeg kan hjælpe jer med. Ring til mig eller send mig en e-mail - så kontakter jeg jer hurtigst muligt.


  mette@strukturdesign.dk 

  +45 25 59 51 95