Skip to content

Visuelle identiteter

Mockup, Brandguides 2
Skærmbillede 2024-12-10 101102
8f99e6131244087-667081d47ee6d-1
ef7d39131244087.66712224e8e16
team.blue

Rebranding & logodesign
til Curanet

I min rolle som grafisk designer hos team.blue havde jeg ansvaret for at lede rebrandingen af Curanets visuelle identitet. Målet var at skabe en moderne og professionel identitet, der kunne afspejle virksomhedens vækst og styrke dens position på markedet. Derudover stod jeg for at udvikle et nyt website i HubSpot, som skulle fungere som en central del af den nye identitet.

team.blue

Rebranding af UnoEuro til Simply.com

Som en del af mit arbejde hos team.blue var jeg en del af rebranding-processen, hvor UnoEuro blev til Simply.com. Sammen med et eksternt designbureau arbejdede vi på at skabe en visuel identitet, der afspejlede virksomhedens vækst og ambitioner.

Skærmbillede 2024-12-10 101202
4fc41c201832333.6683bf19660be
Behance-03
Behance-02
Skærmbillede 2024-12-10 101236
Freelancer

Logo design til SKC Akupunktur

Design af logo og grafisk materiale for SKC Akupunktur, en klinik, der specialiserer sig i behandling af gravide.
Målet var at skabe en visuel identitet, der tydeligt signalerede klinikkens fokus på gravide, samtidig med at den skulle afspejle både professionalisme og varme.

Freelancer

Logodesign til organisationen Aktiv Generation

Jeg designede logoet for Aktiv Generation med fokus på enkelthed og tydelig symbolik. De to i’er i navnet forestiller to personer og understreger sloganet "Samarbejde på tværs af generationer". Logoet er brugt på t-shirts og roll-ups og formidler klart organisationens formål om fællesskab og generationsmøder.

Skærmbillede 2024-12-10 140350
Skærmbillede 2024-06-17 204209
Untitled-5-03